- מציג ציטוטים 60 - 70 מתוך 836 בקטגוריית שטות והומור
» סדר רשימה לפי:
"
[על ג'ון מקיין:] הממזר זקן מדי. בגיל הזה, זה לא משנה מה הסיבה למוות שלך - בכל מקרה זה יהיה בנסיבות טבעיות. גם אם תדרס ע"י משאית, זה יהיה מוות טבעי. אם היית צעיר היית עף מהדרך!
7.2
 
"
ג'ון מקיין, איך תחליט החלטות בנוגע לעתיד כשאתה לא תהיה בחיים?
6.6
 
"
רוצח סדרתי, אנס סדרתי - סוף סוף מתחילים לעבוד באופן מסודר במדינה הזאת.
9.6
 
"
"ברק אובאמה" בנאדם, אדם שחור עם שם שחור. אני יודע שזה לא שחור כאן, אבל בארה"ב זה השם הכי שחור שאפשר לקבל! זה נמצא ממש ליד "טקימביי מטמבו". אם השם שלו היה "בוב ג'ונס" היה לוקח שבועיים או שלושה שבועות כדי להבין שהוא אדם שחור, אבל ברגע שאתה שומע "ברק אובאמה" אתה מצפה לראות כושי עם חנית עומד מעל אריה מת. אתה מצפה לראות את נגן הבס מלהקת "הקומודורס" יוצא החוצה. אני לא מדבר על ליונל ריצ'י, אני מדבר על הכושי המשוגע שמאחוריו.
8.4
 
"
למה אנשים שנאסרים בספינה תמיד מבקשים "יחס טוב יותר"? אני הייתי מבקש מכונת פינבול. עם כל התזוזות הפתאומיות יהיה אפשר לקבל הרבה מאוד משחקים חינם.
{ מתוך הספר "מחשבות עמוקות" }
8.4
 
"
הפעם היחידה שלאנשים לבנים מותר לומר "כושי": אם זה ערב חג המולד, בין השעות 4:49-4:30 לפנות בוקר. אם צבע עורך לבן ואתה בדרכך לחנות טויס-אר-אס כדי לקנות לבנך את צעצוע הרובטריקים האחרון, וממש לפני שאתה נכנס לחנות איזה בחור שחור רץ לידך, מפוצץ לך לבנה לראש, מפיל אותך על הקרקע ודורך לך על הפנים, "קח את זה בן-זונה!", רוקד על הפנים שלך ריקודי מחול, גונב את הארנק שלך, משתין עליך ובורח... אם אתה לבן באותו הרגע מותר לך לומר: "שמישהו יעצור את הכושי הזה!"
9.4
 
"
פחות או יותר בכל מקום באולימפיאדה האחרונה הייתה אבקה לבנה. זו הייתה בעיה גדולה. כלבי-החיפוש, שקיבלו הוראה למצוא אנתרקס, אמרו אחד לשני: "לא, תלך אתה, תלך אתה!" כלבים מסכנים... הם חיפשו אנתרקס וקוקאין. ואז בסוף היום בכלוב שלהם אתה שומע אותם אומרים "אני לא מצליח לטעום את התחת! אני לא יודע למה!"
8.8
 
"
קנדה היא כמו עליית הגג מעל מסיבה מגניבה באמת: "תנמיכו את הרעש, אה!"
9.2
 
"
כשאישה צריכה ללכת לגניקולוג, היא לא רוצה רופא עם תחביבים. היא לא רוצה גניקולוג שהוא גם קוסם. היא לא רוצה: "מה שלומנו היום? אה, יונה!"
9
 
"
אתה יוצא לבר ורואה בחורה לבושה טוב. אתה חייב לומר לה משהו. "איזה ציצים!" אתה אומר. היא שומעת, מסתובבת אלייך עצבנית ואומרת: "היי היי, זה שאני לבושה ככה, לא הופך אותי לזונה." האמת שהיא צודקת, אז ניקח מקרה אחר.

תדמיינו אותי, דייב שאפל הקומיקאי, מסתובב סתם ככה ברחוב במדים של שוטר. מישהו עלול לרוץ אליי ולומר "אדוני השוטר! טוב שאתה פה, בוא יש בעיה... מהר!" ואני אומר לו: "היי היי, זה שאני לבוש ככה, לא הופך אותי לשוטר". הבנתם? אז אולי את לא זונה... אבל את בהחלט לובשת מדים של זונה.
{ מתוך הסדרה "המופע של דייב שאפל" }
9.5