- מציג ציטוטים 1 - 15 מתוך 16 תוצאות עבור הערך ארנסט המינגווי
» סדר רשימה לפי:
   
"
אני אוהב אנשים יותר מאשר עקרונות ואני אוהב אנשים ללא עקרונות יותר מכל דבר בעולם.
7.9
 
"
אם סופר יודע מספיק אודות הנושא עליו הוא כותב, הוא יוכל להשמיט דברים שהוא יודע, והקורא, אם הסופר כותב בכנות מספקת, יחוש אותם בעוצמה חזקה כל כך, כאילו הסופר ציין אותם ממש. אצילות התנועה של הקרחון נובעת רק מכך ששמינית ממנו נמצא מעל המים. הסופר שמשמיט דברים משום שאיננו יודע אותם רק משאיר חללים ריקים בכתיבה שלו.
{ מתוך הספר "מוות בצהריים" }
9.6
 
"
זה הדבר הנפלא בציורים: אתה יכול לאהוב אותם בלי להתייאש. אתה יכול לאהוב אותם בלי שום צער והטובים שבהם ממלאים את ליבך שמחה מפני שבהם התבצע מה שניסית אתה תמיד לבצע. וזה התבצע וזה היה בסדר אפילו אם אתה לא הצלחת לבצע את זה.
{ מתוך הספר "איים בזרם" }
9.3
 
"
הוא חשב שעל האונייה יצליח איכשהו להשלים עם צערו ולא ידע עדיין שאין שום דרך להסתגל לצער. אפשר לרפא אותו במוות ואפשר להקהות אותו או להרדים אותו באמצעות כל מיני דברים. גם הזמן אמור לרפא אותו. אבל אם מצליחים לרפא אותו במשהו שהוא פחות ממוות, רוב הסיכויים הם שזה לא צער אמיתי.
{ מתוך הספר "איים בזרם" }
9.4
 
"
האדם לא נברא לתבוסה... אדם אפשר שיושמד, אך לא יובס.
{ מתוך הספר "הזקן והים" }
7.6
   
"
סופר צריך לכתוב כאילו הוא עומד למות עם סיום הספר.
9.5
 
"
המשימה שאני מנסה להשיג היא, באמצעות כח המילה הכתובה, לגרום לך לשמוע, לגרום לך להרגיש - ולפני הכל לגרום לך לראות. זה - ולא יותר, וזה הכל.
9.9
 
"
במלחמה לעולם אינך יכול להודות, אפילו לעצמך, שהיא אבודה. מכיוון שכאשר אתה מודה בכך שהיא אבודה, אתה מובס.
8.8
 
"
בימי קדם כתבו כי טוב ויאה למות למען המולדת. אך במלחמה המודרנית אין שום דבר נאה כרוך במיתתך. מות כלב תמות, וללא כל סיבה ראויה לשמה.
8.4
     
"
תמיד תמלא את מה שהבטחת כשהיית שיכור, זה כבר ילמד אותך לסתום את הפה.
9.9