- מציג ציטוטים 45 - 60 מתוך 117 תוצאות עבור הערך (אסף)
» סדר רשימה לפי:
"
המבקש להבין את המשורר, חייב ללכת אל ארצו של המשורר.
8.5
 
"
הטוב מוליד טוב, הרע מוליד רע. וגם אם הטוב שאתה נותן נתקל ברע, אין לך ברירה אלא להמשיך ולתת יותר ממה שאתה מקבל. אחרת - בשביל מה לטרוח ולהמשיך לחיות?
{ מתוך הספר "טימבוקטו" }
9.1
 
"
כלבים נהנים לרחרח כל מה שנותנים להם לרחרח. זה טבעם, ככה נולדו, זו תכליתם בחיים... האמת היא שבשביל הכלב כל העולם כולו הוא סימפוניה של ריחות.
{ מתוך הספר "טימבוקטו" }
9.3
 
"
להשאיר את העולם קצת יותר טוב מאיך שמצאת אותו - זה הדבר הכי טוב שאדם יכול לעשות.
{ מתוך הספר "טימבוקטו" }
9.8
 
"
כאשר הפוליטיקאים קובלים על כך שהטלוויזיה הופכת את ההליכים לקרקס, יש להבהיר כי הקרקס היה שם מלכתחילה, והטלוויזיה בסך-הכל ממחישה שלא כל המשתתפים מאומנים כהלכה.
9.5
 
"
חובתנו העיקרית היא לא לטעות ולחשוב שסיסמאות הן פתרונות.
9.5
 
"
למד את שפתך טוב ושלוט בה היטב ויהיה לך את המרכיב הראשון לחיים.
8.5
 
"
שפה היא אחת המתנות העצומות ביותר שהאדם המציא לעצמו. היא מדורגת, לצד גילוי האיש והגלגל, כבעלת השפעה כבירה בהפיכת האדם המודרני למה שהוא היום.
7.8
 
"
אנשים רבים מאוד חושבים שהם חושבים, כאשר הלכה למעשה הם רק מארגנים מחדש את הדעות הקדומות שלהם.
9.8
 
"
כל שאני יכול לקוות ללמד את בני הוא לומר את האמת ולא לפחד מאף אדם.
8.9
 
"
הפוליטיקאי מאומן היטב באמנות חוסר-הדיוק. מילותיו נוטות להיות קהות או מעוגלות, משום שאם יהיו חדות כתער, עלולות הן לחזור אחר-כך כדי לפצוע אותו.
10
 
"
כל אדם הוא אסיר של נסיון חייו. אף אחד אינו יכול להעלים דעות קדומות, אלא רק להכיר בהן.
10
 
"
המכשיר הזה [הטלוויזיה] יכול ללמד, יכול להאיר עיניים; כן, אפילו לעורר השראה. אבל הוא יכול לעשות זאת רק אם בני אדם נחושים להשתמש בו למטרות אלה. אחרת זה רק חוטים ואורות בקופסה. אנו נמצאים בקרב גדול ואולי מכריע כנגד בורות, אי סבלנות, ואדישות. הטלוויזיה יכולה להיות נשק יעיל בקרב זה.

סטונוול ג'קסון, שידע משהו על השימוש בכלי נשק, מצוטט כמי שאמר; "בזמן מלחמה, יש לשלוף את החרב, ולזרוק את הנדן". הבעיה עם הטלוויזיה היא שהיא מחלידה בנדנה בעת מלחמת קיום.
{ מתוך נאום בכינוס ה-RTNDA (ה-15 באוקטובר, 1958) }
- -
 
"
ישנה לדעתי משימה אחת שאינה רגעית וחולפת אלא היא משימת הדור: עלייה וישובו של הדרום והנגב. נוכל לה אם נשתמש בשתי התכונות שנתברכנו בהן: חלוציות ומדע.
9
 
"
לא אוכל לקבל הצעה שלא להגן על המדבר - באשר אנו חייבים בהגנת תל-אביב. אם לא נעמוד על המדבר - לא תעמוד תל-אביב. קיומו של הנגב הוא אולי ממשי יותר מקיומה של תל-אביב.
{ מתוך ועדת הביטחון (ה-3 בפברואר, 1948) }
8.8