- מציג ציטוטים 160 - 170 מתוך 430 בקטגוריית כלכלה, עסקים ומשפט
» סדר רשימה לפי:
"
ארבע מידות בנותני צדקה: רוצה שייתן, ולא ייתנו אחרים - עינו רעה בשל אחרים; שייתנו אחרים, והוא לא ייתן - עינו רעה בשלו; שייתן, וייתנו אחרים - חסיד; לא ייתן, ולא ייתנו אחרים - רשע.
{ פרק ה', משנה י"ג }
8.7
 
"
כל שחכמתו מרובה ממעשיו, למה הוא דומה - לאילן שענפיו מרובין ושורשיו מועטין, והרוח באה ועוקרתו והופכתו על פניו. וכל שמעשיו מרובין מחכמתו, למה הוא דומה - לאילן שענפיו מועטין ושורשיו מרובין: אפילו כל הרוחות שבעולם באות ונושבות בו, אין מזיזות אותו ממקומו.
{ רבי אלעזר בן עזריה, פרק ג', משנה י"ז }
8.8
 
"
המשמעות של כסף זה לא כמה יש לך או מה אתה קונה, אלא איך אתה מממש את החלום שלך. מבחינתי יש היום משאב יותר יקר מכסף, וזה הזמן שלי. את הזמן אני לא יכול לקנות בכסף. אני לא יכול לחזור חזרה, ולכן היום אני מנסה לבחון טוב טוב מה אני אעשה. הכסף מאפשר לי לבחור מה לעשות עם הזמן.
{ מתוך עיתון 'ידיעות אחרונות' }
7.8
 
"
בשבילי הכסף הוא כמו אוויר. אתה מרגיש את האוויר מסביבך? אתה בעצם לא מתייחס אליו. מתי אתה מרגיש את האוויר? כשאין לך אותו. כשאתה על הנשימה האחרונה.
{ מתוך עיתון 'ידיעות אחרונות' }
9.7
 
"
זו דרכם של אנשים צעירים, שמעשרה לילות אשר הם מבטיחים לעבודה, שבעה הם נותנים לשינה. חייב אדם להיות יותר מבן עשרים כדי להעור בלילות.
{ מתוך הספר "אבא גוריו" }
10
 
"
את עושרם או את עוניים של בני אדם אין מודדים על פי חשבון הבנק שלהם. הלב הוא שמעניק לאדם את עושרו. האדם עשיר על פי מה שהינו, לא על פי מה שיש לו.
10
   
"
לנאום על כלכלה זה קצת כמו להשתין במורד הרגל שלך. בשבילך זה מרגיש חם, אבל אף-פעם לא בשביל מישהו אחר.
6.2
 
"
אני למדתי שכסף זה הדבר הכי חשוב בעולם. ואני אעשה כל מה שיידרש על מנת שלא יחסר לי ממנו.
{ מתוך הסרט "חלף עם הרוח", מפי הדמות 'סקרלט או'הרה' }
8.5
 
"
הלמידה היא גילוי הדברים שאתה כבר יודע. בעשייה אתה מראה כי אתה יודע אותם.
{ מתוך הספר "תעתועים" }
10