- מציג ציטוטים 120 - 130 מתוך 213 בקטגוריית מתוך ספרים
» סדר רשימה לפי:
"
או שהמנעולים היו גדולים מדי, או שהמפתח היה קטן מדי; כך או כך, הוא לא פתח אף אחת מהן.
{ מתוך הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" }
8.8
 
"
כמה השתוקקה לצאת מאותו אולם אפל ולשוטט בין ערוגות הפרחים הזוהרים והמזרקות הקרירות, אבל לא יכלה אפילו להשחיל את ראשה מבעד לפתח; "וגם אם הראש היה עובר," חשבה אליס המסכנה, "הוא לא היה מועיל לי הרבה בלי הכתפיים."
{ מתוך הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" }
9.6
 
"
אמא מתה היום. או, אולי, אתמול; אינני יכול לומר בבטחון. המברק מן ה'מעון' אומר: אמך נפטרה. ההלוויה מחר. השתתפות עמוקה בצערך. כיוון שכך נשאר הענין תלוי בספק; יכול שאתמול אירע הדבר.
{ מתוך הספר "הזר" }
8
 
"
"כן, זה בערך המרחק - אבל מעניין לאיזה קו רוחב או אורך הגעתי?" (לאליס לא היה שמץ של מושג מה זה קו רוחב, או קו אורך, אך היא חשבה שהן מילים יפות שמרשים לומר אותן).
{ מתוך הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" }
9.7
 
"
אפשר שהבאר היתה עמוקה מאוד, או אולי היא נפלה לאט לאט, כך או כך היה לה המון זמן להביט סביבה בעוד היא נופלת ולשאול את עצמה מה יקרה בעוד רגע.
{ מתוך הספר "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות" }
8.6
 
"
אבל אני הולך, כי כל מה שהיה לי וכל מה שיש לי עכשיו נובע איכשהו ממה שעשינו אז, ובעולם הזה אתה משלם על מה שיש לך. אולי זאת הסיבה שאלוהים עושה אותנו קודם ילדים קטנים וקרובים לאדמה, כי הוא יודע שצריך ליפול הרבה ולדמם הרבה, עד שלומדים את הלקח הפשוט הזה. אתה משלם על מה שאתה מקבל, והדברים שבשבילם שילמת שייכים לך... ובמוקדם או במאוחר, כל מה שיש לך חוזר אליך.
{ מתוך הספר "זה" }
10
 
"
"חתיכת כתף אולי?" הציע בעל החיים, "מטוגן ברוטב יין לבן?"

"אה, מהכתף שלך?" לחש ארתור אחוז פלצות.

"אך בוודאי, אדוני," געתה החיה בשביעות רצון, "כתפו של מישהו אחר אינה שלי להציע."
{ מתוך הספר "המסעדה שבסוף היקום" }
10
 
"
גברת רוזה שמרה מתחת למיטתה תמונה גדולה של אדון היטלר, וכשהיתה אומללה וכבר לא ידעה לאיזה קדוש להתפלל, הייתה שולפת את התמונה, מסתכלת בה ומרגישה תיכף ומיד הקלה, כי, בכל זאת, הייתה לה דאגה רצינית אחת פחות.
{ מתוך הספר "כל החיים לפניו", מפי הדמות "מומו" }
9
 
"
אם מישהו חושב שהוא קיפוד, סביר להניח שצריך רק לתת לו ראי וכמה תמונות של קיפודים ולהגיד לו לפתור את הבעיה בעצמו ולחזור כשירגיש טוב יותר.
{ מתוך הספר "היו שלום ותודה על הדגים" }
9.8
 
"
ברחבי אנגליה רווחת ההרגשה שהכנת כריך שהוא מעניין, מעורר תיאבון או נעים לאכילה מכל בחינה שהיא הוא חטא שרק זרים נכשלים בו. "הם צריכים להיות יבשים", זוהי ההוראה הקבורה אין שם בהכרה הלאומית הקיבוצית. "הם צריכים להיות צמיגים. אם אתה מוכרח לשמור על רעננותם, פשוט רחץ אותם פעם בשבוע."
{ מתוך הספר "היו שלום ותודה על הדגים" }
9