- מציג ציטוטים 70 - 80 מתוך 188 בקטגוריית סטנד אפ
» סדר רשימה לפי:
"
לפי עיתון ה-"אל-איי טיימס", התובע הכללי, ג'ון אשקרופט, רוצה לנקוט "עמדה נוקשה יותר" בקשר לעונש מוות. מה זה יותר נוקשה בעונש המוות? אנחנו כבר הורגים את הבחור, איך אתה תהיה יותר נוקשה? מה, אתה תדגדג אותו קודם? תתן לו אבקה מגרדת? תשים נעץ על הכסא החשמלי?
9.5
 
"
חברה ממינאפוליס שיווקה אקדח בגודל של כרטיס אשראי שיכול להיכנס לארנק שלך. הממציא אומר שהוא המציא את זה כדי לתת לאנשים תחושה של ביטחון... נכון, מה גורם לך להרגיש יותר בטוח מאשר לשבת על אקדח? ובכן, איך זה מועיל בדיוק? מה הדבר הראשון שהגנב לוקח? את הארנק! ועכשיו יש לו גם את האקדח שלך!
9.2
 
"
במק'דונלדס הודיעו שהם מתכוונים לשחוט את החיות בצורה יותר הומנית. אתם יודעים, הם משמינים אותם ואחר-כך הורגים אותם. בדיוק כמו שהם עושים ללקוחות שלהם, לא?
9.5
 
"
כמה דמוקרטים בארה"ב אמרו ש-60 מיליארד הדולר שבוזבזו במלחמה בעיראק יכלו להביא תועלת גדולה יותר בבית. כששמע על כך, הסכים ג'ורג' וו. בוש, והודיע על תוכנית להפציץ את אוהיו.
9.1
 
"
היום הודיע ארנולד שוורצנגר הודעה חשובה נוספת. הוא אמר שסגנית המושל תהיה זינה, הנסיכה הלוחמת.
10
 
"
חיי ישראלי ניצלו כאשר הושתל בו לב של פלסטיני. הבחור מרגיש מצויין, אבל החדשות הרעות הן שהוא לא יכול להפסיק לזרוק אבנים על עצמו.
8.9
 
"
אם ארנולד שוורצנגר ייבחר להיות המושל, אני מרחם על האנשים שנידונו למוות. תחשוב שאתה עומד להיות מוצא להורג והמושל מתקשר. אתה חושב שהנה מגיעה החנינה, אבל אז שומע מהצד השני של הטלפון: "אסטה לה ויסטה, בייבי".
9.5
 
"
פיקוח על נשק? אני חושב שצריך להיות פיקוח על כדורים. לו כל כדור היה עולה 5,000 דולר, לא היו נהרגים בשוגג עוברי אורח.
9.6
 
"
כשמישהו משלם לך שכר מינימום הוא בעצם מנסה להגיד לך: "הייתי משלם לך פחות, אבל זה נגד החוק."
9.7
 
"
אני לא מבין איך סמים הם בלתי-חוקיים בארה"ב, אבל כספומטים פתוחים 24 שעות ביממה. אף אחד לא מוציא כסף בארבע לפנות בוקר בשביל מטרה חיובית.
9.7