- מציג ציטוטים 30 - 40 מתוך 188 בקטגוריית סטנד אפ
» סדר רשימה לפי:
"
היום יום ראשון, וזה היום החופשי של אלוהים. זה מה שכתוב בתנ"ך - הוא עבד שישה ימים, ואז לקח את ראשון כיום חופש. זה יום החופש היחיד שלו, וזה היום שבו כולנו נדחסים לתוך הכנסייה כדי לבקש ממנו בקשות. הוא בטח אומר: "זה היום החופשי שלי, בן אדם!"
8.9
 
"
אני תמיד מחזיק מצית בכיס האחורי. אני לא מעשן, אני פשוט ממש אוהב שירים מסוימים.
8.8
 
"
הלכתי בפארק ובחור נופף אליי. הוא אמר: "אני מצטער, חשבתי שאתה מישהו אחר". אמרתי: "צדקת".
9.1
 
"
המאפיה פונה אל האינטלקט שבך. באמת! הבני-זונות האלה אומרים "אתה אדם אינטליגנטי, נכון? ואתה מבין שקשה - מאוד - ללכת בלי ברכיים."
9.3
 
"
אנשים שחורים תמיד אומרים: "הייתי אומר לנאצים האלה -". תקשיב לי, לא היית אומר לנאצים האלה כלום. המזדיינים האלה לא שיחקו משחקים. אתה היית מנסה להגיד: "היי, חתיכת מזדיין, מר נאצי!", והוא היה עונה לך: "ווט איז זיס?", ואתה ישר היית אומר: "אה... אממ, כלום. רק... כלום. מת על המגפיים שלך, גבר."
8.8
 
"
אני לא שולחת כסף למקבצי נדבות מאפריקה. אני לא רוצה שהם יבזבזו את הכל על סמים. אבל אני נותנת דברים אחרים. הנה, הקיץ שלחתי לאיזה כפר 15 סוודרים, וכל הכפר אסף כסף כדי לקנות בול לשלוח לי מכתב תודה. הם כתבו לי שכל אחד בכפר קיבל סוודר ושהם היו ממש טעימים.
9.1
 
"
אני לא חושבת על ילדים, אבל אני אוהבת לספר לאנשים שבדיוק ילדתי כדי לשמוע אותם אומרים "וואו, את נראית מדהים."
9.5
 
"
הגזענות לא קשה כפי שהיתה פעם. היא עדיין דפוקה, אבל כבר לא קוראים לכושים כושים וכל החרא הזה. אנשים לבנים לא אומרים את זה. בייחוד כשיש כושים בסביבה, אז אני בטח לא אדע מזה.
9.7
 
"
לא קראתי כמעט כלום בחיי, בגלל שאני חצי-דיסלקטי. הייתי דיסלקטי לגמרי עד שפגשתי מישהו יותר דיסלקטי ממני, והוא אמר לי שאני רק דיסלקטי חלקית. יש הרבה יריבות במחנה הדיסלקטים. יריבות עם שלוש ב'.
10
 
"
צעירות אמריקאיות-יהודיות אוהבות לנסוע לישראל. בגיל 18-19 הן טסות לשם ואומרות "אני הולכת לעזור למולדת שלי!" ואז הן מגיעות לשם, ואלוהים, החיילים הישראלים עומדים בתור לראות אותן. הם כל כך מתרגשים: "אני שמח שהגעת לכאן. מאוד קשה לגור במדינה הזאת. מחר מגיעות הפקודות שישלחו אותי לרמת הגולן, שם אני עלול לאבד את החיים שלי. תיגעי בו בבקשה."
8.1