- מציג ציטוטים 20 - 30 מתוך 188 בקטגוריית סטנד אפ
» סדר רשימה לפי:
"
גם כשכולנו נמות ונחלוף מן העולם, קית' [ריצ'ארדס] עדיין יהיה שם עם חמישה מקקים. הוא יגיד משהו כמו "עישנתי את הדוד שלכם, ידעתם את זה? מטורף לא?"
7
 
"
עכשיו יש סדרות טלוויזיה כמו "התא", "הכיסא", "אפקט הפחד". אנשים בטקסס אומרים: "יש לנו את הסדרות האלו, אנחנו פשוט לא מסריטים אותן."
8.6
 
"
ידידי לאנס ארמסטרונג מתחרה כרגע בטור דה פראנס, וכל שנה הצרפתים אומרים "הוא משתמש בחומרים כימיים". זה כימותרפיה, מוצצי צפרדעים שכמותכם! "אוקיי, אז יש לו אשך אחד, הוא אווירודינמי!" אנשים, תחתכו את הביצים! אתם תהיו מהירים יותר, קדימה, עשו זאת! אל תפחדו!
9.7
 
"
יש לי תכנית מעניינת לירושלים, זה נקרא חלוקת זמן. כמו מיאמי, בואו ננסה את זה: היהודים יקבלו את חנוכה ופסח, הנוצרים יקבלו את חג-המולד ואת חג-הפסחא, והמוסלמים יקבלו את הרמאדאן והחג השני, "קא-בום".
9.4
 
"
כשמישהו נותן לך עלון ברחוב, זה כאילו שהוא אומר לך: "קח, תזרוק את זה אתה."
9.8
 
"
שדיים מלאכותיים הם כמו נאצים. הם לא צוחקים, הם לא רוקדים. ראיתי אישה הולכת, והשדיים נשארו במקום!
7.2
 
"
הייתי בממפיס, בגרייסלנד [הבית של אלוויס]. לא ידעתי שלריי צ'ארלס היה רשיון לעסוק בעיצוב פנים! יש שם צבעים שמעולם לא ראו אור יום.
9.1
 
"
אלוהים נמצא בכל מקום למרות שאנחנו לא יכולים לראות אותו. הוא זה שפותח את הדלתות בסופרמרקט.
9.8
 
"
יודעים מה יהיה כיף? להכנס לחנות עתיקות ולשאול "מה חדש?"
8.8
 
"
אני לא פעיל זכויות בעלי חיים. לא נוח לי עם דברים מוחלטים, ואני יודע שבכל פעם שמשהו אוכל, משהו אחר מת. אני מכיר בכך שכדור הארץ הוא רק קצת יותר מבופה מסתובב עם מזג אוויר, אז הרעיון של אכילת חיות הוא בסדר גמור מבחינתי. אבל האם באמת צריך לעשות דברים מהחלקים שאנחנו לא אוכלים? אנחנו המין היחיד שעושה את זה. אף פעם לא תראו נמייה עם מגפי עור נחש, או אריה עם כובע גנו. ופעם בכמה זמן אתם נתקלים בפלנקטון שמסתובב עם מזוודת פיטופלנקטון?
8.8