- מציג ציטוטים 10 - 20 מתוך 35 בקטגוריית אוכל
» סדר רשימה לפי:
 
"
באפייה, עקוב אחר הוראות. בבישול, סמוך על הטעם שלך.
9.8
 
"
בשר אדום לא מזיק לבריאות. בשר כחול-ירוק? זה מזיק!
9.1
 
"
כל האנשים אוהבים שוקולד, יש כאלה שיגידו "אני לא אוהב שוקולד", כי אולי השוקולד הרגיל אינו לטעמם - שוקולד מתוק יכול להיות להם מר מדי או להיפך, מתוק מדי. לכן כל בנאדם אוהב שוקולד, לא תוכלו לשקר.
8.8
 
"
הם אינם נכנסים למסעדה כדי לקבל יופי או אקזוטיקה, אלא כדי לאכול מאכלים פשוטים כגון עוברים של ציפורים שאינן מסוגלות לעוף, איברים קצוצים בעורות נחש, פרוסות של חזיר הבר וזרעוני עשב שרופים הטבולים בשומן מן החי, או בעגה שלהם, ביצים, רוטב, נקניק ותבלינים.
{ מתוך הספר "תרועת מוות" }
9.5
   
"
"את בוודאי אינך מודעת לעובדה," אמר אמיליו, פניו כנות, עיניו זורחות, "שהיה כופר פורטו-ריקני מן המאה השבע-עשרה שטען שישו השתמש בריח של בקלאיטוס כדי להעיר את לזארוס מן המתים. הבישוף ציווה לשרוף אותו על המוקד, אבל הם חיכו עד לאחר ארוחת הערב והוא מת כאדם מאושר."
{ מתוך הספר "הדרור" }
6
 
"
אני חושב שזה טוב שספרים עדיין קיימים, אבל הם עושים אותי ישנוני.
{ מתוך הספר "הספר האמיתי של פרנק זאפה" }
7.8
 
"
הדבר החשוב ביותר באמנות הוא המסגרת. עבור ציור: פשוטו כמשמעו, עבור סוגי אמנות אחרים: בהשאלה - משום שבלעדיי כלי צנוע זה, אינך יכול לדעת היכן מפסיקה יצירת האמנות ומתחיל העולם האמיתי.
{ מתוך הספר "הספר האמיתי של פרנק זאפה" }
10
 
"
עד שמישהו יוכל להפריד, במשפט נתון, בין הצורה לתוכן, אני אמשיך לטעון ששתי המלים הללו משוללות משמעות. אין מחשבות יפות בלי צורות יפות, ולהפך. בממלכת האמנות היופי מפעפע דרך הצורה.
{ מתוך "מכתב אל הגברת לואיז קולה" }
6.3