- מציג ציטוטים 60 - 70 מתוך 126 בקטגוריית ישראל
» סדר רשימה לפי:
"
לא באטריבוט הממלכתי, אלא בהתרכזות האומה העברית והתערותה במולדת כאומה שוות זכויות במשפחת העמים החופשיים, בה אני רואה את מהותה של הציונות.
8.4
   
"
אין עמים מאבדים את זהותם, ואם זה יקרה אי פעם, העם האחרון שיאבד את זהותו יהיה העם היהודי.
9.9
 
"
עם כל הבעיות ועם כל הצרות - עם ישראל חי ויחיה.
9.5
   
"
עניין העברת האוכלוסין עורר אצלנו ויכוח: מותר או אסור. מצפוני שקט בזה לגמרי, טוב שכן רחוק מאויב קרוב, הם לא יפסידו על ידי העברתם, ואנחנו בודאי לא. בחשבון אחרון - הרי זו רפורמה פוליטית ישובית לטובת שני הצדדים. זה מכבר סברתי כי זהו הטוב בפתרונות... אלא שלא עלה על דעתי כי ההעברה "אל מחוץ לארץ ישראל" פירושה לסביבות שכם. האמנתי ועודני מאמין כי הם עתידים לעבור לסוריה ולעיראק.
{ מתוך נאום במועצת "איחוד פועלי ציון - התאחדות" (1937) }
9.5
 
"
מחיפה ועד תל אביב יש אלוהים ויש ממשלה. מתל אביב ועד קרית גת יש אלוהים ואין ממשלה. מקרית גת ועד דימונה אין אלוהים ואין ממשלה.
8.6
 
"
אנחנו עם אשר האנדרטאות שהקים לא היו אף פעם אנדרטאות נצחון. על האנדרטאות שלנו חקוקים שמות הנופלים. אצל עמים אחרים תמצאו שערי נצחון, ואילו סמלי הגבורה שלנו הם דווקא; מצדה, תל-חי וגטו ורשה - מקומות שבהם אמנם הפסדנו בקרב, אבל ניצחנו במלחמת הקיום של העם היהודי.
9.8
 
"
זוהי זכות נדירה עבור נשיא אמריקני לנאום בכנסת; אם כי ראש-הממשלה סיפר לי שיש דבר נדיר הרבה יותר - וזה לשמוע אדם אחד בלבד מדבר במליאה בזמן נתון.
{ מתוך נאום בכנסת לכבוד 60 שנות ידידות ארה''ב-ישראל (15 במאי, 2008) }
9.1
 
"
אין אנו שוכחים לרגע כי בין שתומכים במהלכים שלנו ובין שמתנגדים להם - כולנו אחים, כולנו יהודים וגורל אחד לכולנו.
9