- מציג ציטוטים 10 - 20 מתוך 126 בקטגוריית ישראל
» סדר רשימה לפי:
"
שלום יבוא כאשר הערבים יאהבו את ילדיהם יותר משהם שונאים אותנו.
9.5
 
"
מדינה זו קיימת כתוצאה ממילוי ההבטחה של אלוהים עצמו. יהיה מגוחך לדרוש ממנה לספק צידוק עבור קיומה.
{ מתוך עיתון ''לה מונד'' (ה-15 באוקטובר, 1971) }
8.3
 
"
המצרים יכולים לברוח למצרים, הסורים יכולים לברוח לסוריה. המקום היחידי שאנחנו יכולים לברוח אליו זה הים, ולפני שנעשה זאת אנחנו נלחם גם.
{ מתוך מגזין 'לייף' (ה-3 באוקטובר, 1969) }
9.5
 
"
[בתשובה לשאלה בנוגע לעתיד ישראל:] "להיות או לא להיות" זו לא שאלה של פשרה. זה או שתהיה או שלא תהיה.
{ מתוך עיתון 'ניו-יורק טיימס' (ה-12 בדצמבר, 1974) }
8.6
 
"
גישה נוספת בישראל, שאני לא אוהב כל כך, היא גישת קיצורי הדרך. יש אנשים בארץ שגורסים שמי שמנומס ומהוגן הוא פראייר. מנגד, ישראל היא מקור חשוב מאוד לחדשנות בעולם, היא יכולה ללמד את העולם. אבל השאלה היא אם ישראל גם יכולה ללמוד מאחרים. העולם גדול, ובעסקים חשובה הפתיחות לרעיונות מבחוץ.
{ מתוך עיתון ''מעריב'', מוסף הספורט (ה-21 בספטמבר, 2012) }
8.5
 
"
המלך נאנח. "מזה מתחילות כל הצרות." "ממה?" "מהשלנו הזה. לאהוב משהו כי כביכול שלך. זאת לא אהבה. זה אטמצ'מנט. יש לכם מילה בעברית לאטצ'מנט?" "לא בדיוק. תלות? היצמדות? היקשרות? "כן. הצורך הזה, להפוך משהו לשלך כדי לאהוב אותו, מבטיח שאף פעם לא תזכה באהבה. אם הארץ הזאת היא הכי יפה בעולם כי היא שלך, ולא בזכות עצמה, אתה נכנס לאובססיות של רכושנות, קנאה, תחרות, מלחמה, הגנה על גבולות. בדיוק כמו עם בני-זוג, דרך אגב."
{ מתוך הספר "באדולינה" }
8.8
 
"
"אם אתה מחייך אל העולם, העולם מחייך אליך בחזרה." ואני טענתי " אם אתה מחייך אל זרים בישראל, הם יזמינו משטרה." אבל בינתיים, הם רק חייכו אליו בחזרה, כמו ילדים.
{ מתוך הספר "באדולינה" }
6.2
 
"
בית העלמין זכה לעדנה מסוימת בתקופה האחרונה, כאשר העלייה מברית המועצות הביאה עימה לא מעט קשישים, שנפטרו חיש מהר בשל תנאי הארץ הקשים. אמא של אראל האשימה אותם שהם באו ארצה רק כדי למות כאן כקדושים, אך בהתחשב בעובדה שמרבית האנשים מעדיפים לא למות, אישומים אלה נראים לנו קלושים, שלא לומר תלושים.
{ מתוך הספר "פרסונה נון גראטה" }
8
 
"
חייל דתי צריך להיות מאה אחוז דתי. אבל הוא גם צריך להיות מאה אחוז חייל. חייל דתי מצ'וקמק לא רק פוגע בחיילות שלו, אלא פוגע גם ביראת שמים שלו. אתם מבינים על מה אני מדבר בכלל?
{ כמצוטט בספר "וקראתם דרור" }
9.7
 
"
יהודים בכל הדורות ובכל המדינות היו יזמים כי לא הייתה להם ברירה. היסטורית, מדובר בעם נודד שכל הזמן נמצא תחת אילוצים. אתה חייב להיות חדשני, יצירתי ואמיץ לקראת שינויים. הרי מהי חדשנות? זו מוכנות שלך לשינוי. לעמים שיושבים בצורה טובה וממוסדת במקום שלהם, יש פחות נטייה לשנות דברים כי לא רע להם. אבל עם שנודד וצריך להסתגל כל הזמן לשפות חדשות ולחוקים חדשים,
חייב להסתגל לשינויים, אחרת הוא נדחק.
{ מתוך עיתון 'ידיעות אחרונות', מדור 'יזמות' (ה-4 בינואר, 2012) }
10