- מציג ציטוטים 40 - 50 מתוך 157 בקטגוריית חיים
» סדר רשימה לפי:
"
כל זה ניתן לי, נדמה היה שהוא אומר. גופי, פני, גובהי, כוחי. לא ביקשתי זאת, לא עשיתי זאת, לא בניתי זאת, לא נלחמתי עבור זה. זוהי מתת, שאני מודה עליה מדי יום ברחצי ובסרקי את שערי מתת שאינני מנצל לרעה או שב להרהר בה במהלך יומי. אינני גאה בה, ואינני מצטנע בגללה. אין היא גורמת לי להיות מתנשא או ריקני, אך אין היא גורמת לי להעמיד פני עניו או צנוע. אני יודע מה אני, נראה שאמר אלכסנדר עם כל תנועה של גופו.
{ מתוך הספר "פרש הברונזה" }
9.5
 
"
בחיים, שלא כמו בשחמט, המשחק נמשך גם אחרי המט.
{ מתוך הספר "המסע הפנטסטי 2: היעד המוח", מפי הדמות "דז'נייב האב" }
9.6
   
"
לאנשים חשובים החיים יותר מכל דבר אחר, וזה די משונה כשחושבים על כל הדברים היפים שיש בעולם.
{ מתוך הספר "כל החיים לפניו", מפי הדמות "מומו" }
9.9
 
"
אני אוהב בעת ובעונה אחת את המותרות, את השפע, את הפשטות, נשים ויין, בדידות וחברה, הסתגרות ומסעות, חורף וקיץ, שלג ושושנים, שלוה וסופה. אני אוהב לאהוב, אוהב לשנוא. יש בתוכי את כל הניגודים, כל אבסורד, כל שטות.
9.9
 
"
מציאת ייעודכם בחיים פירושה לגלות את ההצטלבות שבין השמחה עמוק בלבבכם ובין הרעב העצום בעולם.
10
 
"
בין אם שמח ובין אם אומלל - החיים הם האוצר היחיד שיש לו לאדם.
9.2
 
"
בקש מן הבורא להעלים עין מעצמו - וברא את העולם.
{ מתוך הספר "כה אמר זרתוסטרא" }
7.6
 
"
העולם הזה לא יתפוצץ בגלל האטום, כמו שכותבים העיתונים. הוא יתפוצץ מצחוק, ימות מרוב בנאליות, משום שהוא הופך הכל לבדיחה, ועוד בדיחה גרועה, נוסף על הכל.
{ מתוך הספר "צלה של הרוח" }
9.5
 
"
אני מאמין שהחיים בעיקרם אינם אוסף השעות והימים בין לידתו של אדם למותו, אלא התוכן שאנו יוצקים לתוכם. הביטוי היותר חזק של היקום איננו זרימת הזמן לאורך חייו של אדם, אלא אוסף החותמות שהוא מטביע על הסובבים אותו מכח אישיותו ומעשיו - ואוסף החתימות שהעולם מטביע בו - דרך רגישותו ופתיחותו לגוונים היותר דקים של גילויי החיים.
9.4