- מציג ציטוטים 1 - 8 מתוך 8 בקטגוריית סמים
» סדר רשימה לפי:
"
עולם ורוד אפשר לראות רק דרך עיניים אדומות.
{ מתוך הסדרה "עספור", מפי הדמות 'איציק בנסולי' }
7.9
 
"
אם אף פעם לא ראית פיל עושה סקי, אף פעם לא היית על אסיד.
{ מתוך המופע "תווית יידוע" }
7.8
 
"
הם משקרים בנוגע למריחואנה; אומרים לך שזה הופך אותך לחסר מוטיבציה. שקר! כשאתה ב-"היי", אתה יכול לעשות בדיוק את אותם דברים שאתה יכול לעשות בדרך כלל - זה פשוט שאתה מבין שזה לא שווה את המאמץ הארור. יש הבדל.
10
 
"
הממשלה לא רוצה שתשתמשו בסמים שלכם. הם רוצים שתשתמשו בסמים שלהם. ובגלל זה כל לילה, אתם צופים בטלויזיה בתשדיר פרסומת לתרופות שמנסה לגרום לכם התמכרות לאיזה זבל חוקי, והם ממשיכים להקריא סימפטומים, עד שהם מגיעים למשהו שאתם סובלים ממנו. "אתה עצוב? אתה בודד? אתה סובל מהזעת יתר ברגליים? חם לך? קר לך? ממה אתה סובל? אתה רוצה את הגלולה הזו?"
8.4
 
"
תא-המטען של המכונית נראה כמו מעבדת נרקוטיקה משטרתית ניידת. היו לנו שני שקים של גראס, 75 גלולות של מסקלין, חמישה גיליונות סופגים של ל.ס.ד. פעיל במיוחד, מלחייה חצי-מלאה בקוקאין וגלקסיה שלמה של סמים משכרים, מדכאים, צעקניים, מצחיקים וגם רבע-גלון טקילה, רבע-גלון רום, ארגז של באדוויזר, שמינית-גלון של אתר גולמי ו-24 כדורי-שינה. כל זה נאסף אמש, בנסיעה מטורפת ברחביי מחוז לוס-אנג'לס, מטופנגה ועד ווטס, לקחנו את כל מה שהגיע לידינו. לא שהיינו זקוקים לכל זה בשביל המסע, אבל מרגע שהתחלת באיסוף סמים רציני, הנטייה היא ללכת עם זה עד הסוף.
{ מתוך הספר "פחד ותיעוב בלאס וגאס" }
8.8
 
"
בכל מקרה, אף סם, אפילו לא אלכוהול, אינו גורם לרעות החולות של החברה. אם נרצה להתחקות אחר מקור הצרות שלנו, איננו צריכים לערוך בדיקות סמים; עלינו לערוך בדיקות טיפשות, בורות, חמדנות ואהבת כוח.
9.8
 
"
אני חושב שהאדם המציא את המריחואנה כדי להוכיח שדארווין טעה.
9.1
 
"
פעם הייתה לי בעיית סמים, היום אני מרוויח מספיק כסף.
9.9
 
1