- מציג ציטוטים 30 - 40 מתוך 703 בקטגוריית מדינה, מלחמה ושלום
» סדר רשימה לפי:
"
הזכות לקנות נשק היא הזכות להיות חופשי.
{ מתוך הספר "חנות הנשק" }
5.4
 
"
מלחמה היא לא אלימות והרג ותו לא; מלחמה היא אלימות מבוקרת, תכליתית.
{ מתוך הספר "לוחמי החלל" }
6.7
 
"
האמת האכזרית של המלחמה איננה במילה "מות", כי אם במילה "הרוג".
{ מתוך הספר "אנשי פאנפילוב ", מפי הדמות 'באורג'אן מומיש אולי' }
9.5
   
"
מי זה אנחנו? אני לא מכיר את הועלם שאתה מדבר עליו. שום ארץ לא שייכת לי, ובגלל זה אני יכול לאהוב את הודו ואת באדולינה ואת ישראל באותה מידה, תלוי איפה אני. אני לא צריך תעודת בעלות, אף אחד לא צריך. אנחנו באים לעולם הזה בלי כלום, בלי שערות ושיניים, וככה גם נצא מכאן, אנחנו זוכים לביקור בלונה-פארק, ואנחנו מוזמנים להנות מכל המתקנים, או להדבק רק למתקן אחד, אבל שום דבר כאן לא נועד להיות רכוש. רק הלוואה.
{ מתוך הספר "באדולינה" }
6.3
 
"
המלך נאנח. "מזה מתחילות כל הצרות." "ממה?" "מהשלנו הזה. לאהוב משהו כי כביכול שלך. זאת לא אהבה. זה אטמצ'מנט. יש לכם מילה בעברית לאטצ'מנט?" "לא בדיוק. תלות? היצמדות? היקשרות? "כן. הצורך הזה, להפוך משהו לשלך כדי לאהוב אותו, מבטיח שאף פעם לא תזכה באהבה. אם הארץ הזאת היא הכי יפה בעולם כי היא שלך, ולא בזכות עצמה, אתה נכנס לאובססיות של רכושנות, קנאה, תחרות, מלחמה, הגנה על גבולות. בדיוק כמו עם בני-זוג, דרך אגב."
{ מתוך הספר "באדולינה" }
8.8
 
"
"אם אתה מחייך אל העולם, העולם מחייך אליך בחזרה." ואני טענתי " אם אתה מחייך אל זרים בישראל, הם יזמינו משטרה." אבל בינתיים, הם רק חייכו אליו בחזרה, כמו ילדים.
{ מתוך הספר "באדולינה" }
6.2
 
"
אומרים שמלחמה היא החבר הטוב ביותר של המוות, אבל אני חייב לספק זוית ראיה שונה בנושא. עבורי, מלחמה היא כמו הבוס החדש שמצפה לבלתי-אפשרי ממך. הוא מביט מעבר לכתף שלך, חוזר על אותו דבר, ללא הרף. "תשלים את המלאכה, תשלים את המלאכה." אז אתה עובד קשה יותר. אתה משלים את המלאכה. הבוס, עם זאת, אינו אסיר תודה. הוא מבקש עוד.
{ מתוך הספר "גנבת הספרים" }
8.7
 
"
קל הרבה יותר, למעשה, לפעול תחת תנאי משטר רודני מאשר לחשוב תחתם.
{ מתוך הספר "המצב האנושי" }
- -
 
"
ישנה מחלה טורדנית אך נפוצה למדי בקרב נשיאים ומנהיגי עולם אחרים, הידועה בכינויה 'דאגה לאפריקה'. בדרך כלל נדבקים בה מעבר לים בוועידות פסגה שעיקרן העוני והתחלואה בעולם, והסימפטומים כוללים דקירות כואבות של אשמה על הפערים בין עושרו של העולם הראשון לשלישי, תחושות אי-נוחות באזור שיפולי הבטן שמקורן באפשרות שקפיטליזם חסר רסן אינו כוח מניע מוצלח כל כך לעשיית טוב כפי שמבטיחים לנו ללא הרף, והתקפות תכופות של קריאה לעשיית מעשה. התרופה הטובה ביותר היא תמיד מנה הגונה של משבר פנימי.
{ מתוך הספר "מדריך לציפורים של מזרח אפריקה" }
8.8