"מחכים לגודו" הוא יוצא-דופן בכך שמדובר במחזה פופולרי בנושא לא-פופולרי. הפופלריות של המחזה היא סטירת-לחי עבור כל מי שטוען שכדי להיות מחזאי כישרוני צריך להיות "איש התיאטרון". למיטב ידיעתי, ייתכן שמר סמואל בקט לא היה מאודו מאחורי-הקלעים עד הצגת-הבכורה של "מחכים לגודו". אולם, המחזה שלו ממחיש מחזאות מושלמת. יוצר המחזה השיג את הבלתי-אפשרי כביכול - מחזה אשר לא קורה בו דבר, אך אשר מצליח לרתק קהל שלם אל המושב. יותר מכך, כיוון שהמערכה השנייה דומה פחות או יותר לראשונה, הוא הצליח לכתוב מחזה שלא קורה בו דבר, פעמיים.

- ויויאן מרסייה

8.5
 
  
"בין המרכאות" - כל הזכויות שמורות ©