- מציג ציטוטים 1 - 15 מתוך 27 תוצאות עבור הערך לאה
» סדר רשימה לפי:
"
ההנחה שהפדגוגיה היא תורת הילד ולא תורת האדם, זאת היא אחת הטעויות המרגיזות ביותר.
{ מתוך הספר "כיצד לאהוב ילדים" }
8.7
 
"
היה כפי שהנך - חפש דרך בעצמך - הכר את עצמך, לפני שתרצה להכיר את הילדים. חשוב נא למה אתה מוכשר ואחר כך תבוא לתחום תחומים לזכויותיהם וחובותיהם של הילדים. קודם כל אתה בעצמך ילד ועליך לחנך ולהשכיל את עצמך.
{ מתוך הספר "כיצד לאהוב ילדים" }
9.7
 
"
חוק פיסיקת החיפוש העצמי הוא משהו כזה: אם אתה די אמיץ להשאיר מאחור כל דבר שמוכר ומנחם, וזה יכול להיות כל דבר- מביתך ועד טינות ישנות ומרות -ולצאת למסע חיפוש אחר האמת בין אם חיצוני או פנימי ואתה באמת מוכן לראות בכל דבר שקורה לך במסע הזה כרמז, ואתה מוכן לקבל כמורה כל אחד ואחד שאתה פוגש בדרך. ואם, מעל הכל ,אתה מוכן להתמודד ולסלוח לכמה אמיתות קשות מאוד בנוגע לעצמך אזיי, האמת לא תיעלם מעיניך.
{ מתוך הספר "לאכול, להתפלל, לאהוב" }
9.6
 
"
"זה מוכיח שאתה יוצא דופן," השיב הדחליל; "ואני משוכנע שהאנשים היחידים ששווים התייחסות בעולם הם אלו אשר יוצאי דופן. האנשים הרגילים הם כמו העלים של עץ, הם חיים ומתים מבלי שיבחינו בהם."
{ מתוך הספר "ארץ עוץ המופלאה" }
10
 
"
אחרי מותי עוד יהיה משהו בעולם.
מישהו יאהב מישהו. מישהו ישנא.
{ מתוך השיר "זה מכבר" }
7.8
 
"
אהבה היא תמיד מסובכת. אבל עדיין בני האדם חייבים לנסות לאהוב זה את זה, יקירתי. הלב שלנו חייב להישבר לפעמים. זה סימן טוב, לב שבור. זה אומר שניסינו להשיג משהו.
{ מתוך הספר "לאכול, להתפלל, לאהוב" }
9.8
 
"
מהו סימן החיים, גבירתי ואדוני? האם היותו של אדם אוכל, שותה, מתנועע? לא ולא! כמה מהלכים ביננו עלי האדמות - ישנים בלילות וקמים בבקרים - והם מתים ואין הם יודעים שמתו. אנוכי, לפחות, ידעתי. החיים, גבירתי ואדוני, הלא היא השתתפות במעשי העולם הזה, מתוך אהבה, או מתוך שנאה, מתוך רצון שבלב - ואם אין, הרי זה מוות. האמת אני אומר?
{ מתוך המחזה "בעלת הארמון", מפי הדמות 'זאברודסקי' }
9.5
 
"
כשאתה שוקל את התנהגותך, ייתכן שכדאי לשאול את עצמך: "אילו גרתי עם עצמי, האם הייתי רוצה להישאר בסביבה?" לעיתים קרובות מדי איננו לוקחים את הזמן לבחון את התנהגותנו מנקודת המבט של אלו הקרובים אלינו.
{ מתוך הספר "לאהוב זה את זה" }
9.6
 
"
בידנו הדבר לתת סיכוי ליחסנו. אין דבר נפלא יותר בחיים מאשר לאהוב מישהו ולהיות נאהב, שכן האהבה היא החוויה הנעלה ביותר.
{ מתוך הספר "לאהוב זה את זה" }
9.2
 
"
היזהר ממשקאות חריפים. הם עלולים לדרבן אותך לירות בגובי מס - ולהחטיא.
{ מתוך הספר "די זמן לאהבה" }
8.6
 
"
רק נבל סאדיסטי - או שוטה - מספר בנסיבות חברתיות את האמת הערומה.
{ מתוך הספר "די זמן לאהבה" }
9.1
 
"
יש לי דעות מוצקות, אולם אלף דעות הגיוניות לעולם אינן שוות למקרה אחד של צלילה פנימה וגילוי האמת.
{ מתוך הספר "די זמן לאהבה" }
9.3
 
"
במקרה הטוב, ההיסטוריה קשה לתפיסה; במקרה הרע, היא אוסף נטול חיים של ידיעות מוטלות בספק.
{ מתוך הספר "די זמן לאהבה" }
9
 
"
הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי. הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור. זה האור שבנו - לא האפלה שבתוכנו - שמפחיד אותנו יותר מכל. אנחנו שואלים את עצמנו - איזו זכות יש לי להיות מבריק, יפהפה, מוכשר ואהוב? למען האמת - איזו זכות יש לך לא להיות? אין שום-דבר נאור בלהצטמק כדי שאחרים לא ירגישו חסרי-ביטחון. ככל שניתן לברק שלנו להאיר אנחנו מעניקים, בלי מודע, רשות לאחרים לעשות כמונו. ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו, נוכחותנו תשחרר אחרים מפחד.
{ מתוך הספר "בחזרה לאהבה" }
10
 
"
לאהוב, פירושו להסתכן שלא להיות נאהב. לקוות, פירושו להסתכן באכזבה. אבל אנחנו חייבים להסתכן, משום שהסיכון הגדול ביותר בחיים הוא לא להסתכן בכלל. אדם שלא מסכן כלום, אינו עושה כלום, אינו רואה כלום, אין לו כלום, והוא לא כלום. הוא אינו יכול ללמוד, להרגיש, להשתנות, לגדול, לאהוב, ולחיות.
{ מתוך הספר "לחיות, ללמוד ולאהוב" }
9.9