- מציג ציטוטים 15 - 30 מתוך 34 תוצאות עבור הערך דייב בארי
» סדר רשימה לפי:
"
לא מזמן קיבלתי מכתב מאיזה מדען שאמר לי שהוא והחברים החוקרים שלו עובדים על פיתוח מערכת שתשגר מרגריטות קפואות דרך קווי טלפון רגילים. אני חושב שאני מדבר בשם העם האמריקאי כשאני אומר "אתרו את המדענים האלה, ותנו להם מענק ממשלתי ענקי!
7.9
 
"
לפני שנים, בזמן נהיגה, היית מבזבז המון זמן בכל מיני דברים חסרי-תועלת כמו להאזין לרדיו, או לשים לב לכביש. היום, כשיש לך טלפון סלולרי, אתה יכול להקדיש את הזמן ואת תשומת הלב לשיחות מועילות.
7.8
 
"
בשנת 1879, בחור צעיר בשם תומאס אלווה אדיסון ניסה לפתח מקור אור חדש. יום אחד, בעודו מתעסק במעבדה עם כמה חוטי-להט, הלמה בראשו לפתע מסקנה מרעישה: ניתן לסדר מחדש את האותיות ב-"תומאס אלווה אדיסון" וליצור את המשפט "אני סוס הודי לא מת". זה דיכא אותו כל כך - אז הוא המציא את הפונוגרף, כדי שיוכל להקשיב לתקליטים של בי בי קינג.
5.9
 
"
ניוטון נאלץ להתפשר על גילוי חוק הכבידה שאומר: "כל עצם ייפול בתאוצה של כ-9.8 מטרים לשנייה בריבוע, ואם העצם הזה הוא במקרה הארנק שלך, הוא יעשה כל שביכולתו כדי לנחות בתוך שירותים ציבוריים".
8.8
 
"
אם נרצה להסביר במילה אחת מדוע המין האנושי לא הגיע ולעולם לא יגיע למיצוי הפוטנציאל המלא שלו, המילה הזו תהיה: "כינוסים".
8.7
   
"
כאשר הצרות גואות והעניינים נראים בכי-רע, תמיד יש אדם מסוים שיחשוב על פיתרון ויוכל לקחת פיקוד. לעיתים קרובות, אדם הזה משוגע.
9.8
 
"
ישנו קו דק מאוד המבדיל בין "תחביב" לבין "מחלת נפש".
9.6
 
"
לא משנה מה קורה, תמיד יהיה מישהו שייקח את הדברים יותר מדי ברצינות.
10
 
"
לעולם לא תמצא מישהו שיוכל להסביר לך בבהירות ובצורה משכנעת למה אנחנו צריכים שעון קיץ.
9.3
 
"
מגיע זמן מסיום בחיים שעליך להפסיק לצפות מאנשים אחרים להתלהב ולהתרגש מיום הולדתך. הזמן הזה הוא גיל אחת-עשרה.
7.8
 
"
הדבר שמאחד את כל המין האנושי ללא קשר לדת, גזע, מין, גיל, רמת-הכנסה או רקע עדתי הוא שעמוק-עמוק בפנים כולנו מאמינים שאנחנו נהגים טובים.
9.3
 
"
ההישג העיקרי של כל הפגנה הוא לעצבן אנשים שאינם חלק ממנה.
9.4
 
"
קודם כל, עלינו לפסול את הדעה הקדומה והאבסורדית שהצרפתים הם עם גס רוח. הצרפתים אינם גסים. הם פשוט שונאים אותך. אולם, זו אינה סיבה טובה מספיק כדי להתעלם מארץ יפיפיה, שהטבחים המובחרים בה הם בעלי שם עולמי בניסיון שלהם לגרום לאנשים לאכול חילזונות. אף אחד לא יודע בדיוק איך הכל התחיל, אבל סביר להניח שחבורה של רבי טבחים צרפתים הסתובבו יום אחד, מצאו חילזון, ואחד מהם אמר "אני מוכן להתערב שאם נקרא לזה משהו כמו 'אסקרוגו', התיירים יאכלו את זה". הם צחקו כהוגן, כי אסקרגו היא מילה צרפתית שפירושה "גוש זוחל של ליחה".
{ מתוך הספר "מדריך הטיולים היחיד של דייב בארי שאי-פעם תצטרכו" }
10
 
"
כיום ביל גייטס הוא אדם עשיר מאוד... ואתם רוצים לדעת למה? במילה אחת: גרסאות.
9.4