- מציג ציטוטים 30 - 37 מתוך 37 תוצאות עבור הערך דאגלס אדאמס
» סדר רשימה לפי:
"
מן המפורסמות היא כי יש מספר אינסופי של עולמות, פשוט משום שקיים מרחב אינסופי של חלל שהם יכולים להמצא בו. על כל פנים, לא כל אחד מהם מיושב, ולפי כך חייב להיות מספר סופי של עולמות מיושבים. כל מספר סופי שנחלק באינסוף הוא בקירוב גבוה דיו - לא כלום - ועל כן אפשר לומר כי האוכלוסייה הממוצעת של כל הפלנטות ביקום היא אפס, מכן נובע כי אוכלוסיית היקום כולו היא גם כן אפס, וכי אותם אנשים שתפגוש מזמן לזמן הם תוצרים של דמיון מעוות ותו לא.
{ מתוך הספר "המסעדה שבסוף היקום" }
9.5
 
"
הרחק בערפיליו הקמאיים של הזמן הקדום, בימיה המפוארים והמהוללים של האמפריה הגלאקטית הקודמת, היו חיים פראיים, עשירים ובעיקר, פטורים ממס.
{ מתוך הספר "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" }
9.1
 
"
הרעיון שביל גייטס הופיע כאביר על סוס לבן כדי להוביל את כל לקוחותיו אל מחוץ לבוץ של ערבובית הטכנולוגיה מתעלם לחלוטין מהעובדה שהוא היה זה שעל ידי מכירת טכנולוגיה יד שנייה, סוג ב', הוביל אותם היישר אל תוכו מההתחלה.
8.6
 
"
החברות הגדולות הבחינו לפתע באינטרנט, והתגובות שלהן היו איטיות. אפילו תעשיית המחשבים לא חזתה את חשיבות האינטרנט, אבל זה לא אומר הרבה. בואו נודה בזה, תעשיית המחשבים לא חזתה את סיום המאה.
9.3
 
"
יש תיאוריה הגורסת כי אם אי פעם יגלה מישהו לשם מה בדיוק נועד היקום ומדוע הוא נמצא כאן, ייעלם היקום כהרף עין ויוחלף במשהו מוזר ובלתי מובן עוד יותר. יש תיאוריה אחרת הגורסת כי כל זה כבר קרה.
{ מתוך הספר "המסעדה שבסוף היקום" }
9.8
 
"
הספינות ריחפו באויר בצורה דומה מאוד לאופן שבו לבנים לא מרחפות בו.
{ מתוך הספר "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" }
9.4
 
"
בראשית היקום נוצר. דבר זה הרגיז הרבה מאוד אנשים ובכלל נחשב כצעד רע.
{ מתוך הספר "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" }
9.8