- מציג ציטוטים 10 - 20 מתוך 47 בקטגוריית מוזיקה
» סדר רשימה לפי:
"
אין בי אמונה דתית, בשום דת, מלבד כמובן זו של המוזיקה.
8.5
 
"
שום שינוי בסגנון מוזיקלי לא ישרוד אלא אם כן הוא ילווה בשינוי של סגנון הלבוש. רוק זה להתגנדר. התחדשות מוזיקלית לא תצליח בקנה-מידה מסחרי גדול ללא ההתערבות המוחלטת של התעשיות המרוויחות ממנה: תעשיות הביגוד והמוצרים הנלווים.
{ מתוך הספר "הספר האמיתי של פרנק זאפה" }
6.4
 
"
פאפא יאנארוס מחה את עיניו בהתמרמרות. הביט סביבו פן ראה אותו מישהו בקלקלתו. התאפק; אולם הנעימה הזאת, שנים כה רבות לאחר ששמעה, עדיין הוספיה לקרוע את לבו. כאילו הוסרה הקליפה הדקה העוטפת את התוך של בני-האדם, הקליפה העשויה דאגות יום-יום ופשרות פחדניות, והנעימה העצורה התפרצה משוחררת, ללא רסן. כל הנוראות שחשש פאפא יאנארוס כי הן נמצאות בתוך תוכו ולא העז לחשוף אותן לאויר העולם, שוחררו על-ידי הנעימה הזאת, ופאפא יאנארוס הביט מזועזע במה שנגלה לו בקרבו ובקרב העולם.
{ מתוך הספר "פאפא יאנארוס" }
8
 
"
גם הבעת הרגש החזק ביותר אסור לה לעבור את גבול הטעם הטוב. גם כן המוזיקה, אסור לה לצרום את האוזן. היא צריכה לשמח את הלב, כלומר היא צריכה להישאר תמיד מוזיקה.
9.2
 
"
בית הלבנים היה אחד המקומות הקשוחים ביותר שניגנתי בהם... בחורים היו שותים ואז מכים אחד את השני כמו מסורים חשמליים. בקבוקים עפו מעל הבמה ולא היה נדיר לראות יריות ודקירות. אבל איכשהו, כל ההמולה הזו לא פגעה בי כלל. אני הייתי כל כך שמח שהיה לי מקום בו יכולתי לנשוף בחצוצרה.
{ מתוך הספר "סצ'מו: חיי בניו אורלינס" }
10
     
"
הרגל את עצמך לזמר ניגון. זה ייתן לך חיים חדשים וימלא אותך בשמחה.
9.7
 
"
מוזיקה היא ניצחית. מוזיקה גדלה ומתבגרת איתך, עוקבת אחריך בליבך עד המוות.
9
 
"
מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת את הזכרון בקושי.
8.9