- מציג ציטוטים 10 - 20 מתוך 305 בקטגוריית אהבה
» סדר רשימה לפי:
"
לא אמרו לך אף פעם שאהבת אמת אמורה להפוך אותך לבן אדם טוב יותר?
{ מתוך הספר "אוהבת לא אוהבת" }
9.5
 
"
עכשיו, כשאת חושבת על זה, אחרי שילדת כבר את כל הדמעות לחבר האחרון שלך, דמעות חד-הוריות שכאלו, אחיות ליותר מדי אחרות, בנות ליותר מדי אחרים, את נזכרת שפעם, לפני הרבה ממחטות, כבר אמרו לך שאין כמו אהבה ראשונה. כמה פעמים נוספות, מכילה המילה "ראשונה", כמה שקרים וכמה דמיונות, כמה תקוות וכמה אכזבות, ציפו לך כבר אז, ומי יודע עוד כמה מצפות, הם כנראה ידעו. הלוואי וגם את היית יודעת.

אין כמו אהבה ראשונה, הם אמרו. איך לא שאלת אותם למה.
{ מתוך הספר "בכל חתונה יש כוס שנשברת" }
10
 
"
האהבה זו התרופה היחידה בעולם שתופעות הלוואי שלה חמורות בהרבה מהמחלה אותה היא אמורה לפתור.
{ מתוך הספר "בכל חתונה יש כוס שנשברת" }
9.9
 
"
האוהב לבחור ישנה את בחירתו ברגע שיחשוב כי ניתן להגיע לבחירה מוצלחת יותר. היום הגרוע ביותר בחייו של הנשוי למיס תבל, הוא יום הכתרת היורשת שלה. לעומתו, הבוחר לאהוב יתכנן ויהנדס את אהבתו כך שלא תהיה מוצלחת ממנה. אני לא אוהב אותך בגלל שאת יפה. את יפה בגלל שאני אוהב אותך.
{ מתוך הספר "ציפור עם פחד גבהים" }
10
 
"
כולנו מלאכים בעלי כנף אחת בלבד, ונוכל לעוף רק אם נחבק זה את זה.
9.6
 
"
אהבה, אני חושב, היא רגש שמאוד קשה לכמת אותו. מאוד קשה למדוד. אנחנו מרגישים אותו לעיתים כל כך נדירות ואנחנו נסחפים לתוכו בצורה כל כך טוטאלית שאנחנו אף פעם לא מצליחים באמת להגדיר לעצמנו עד כמה אנחנו רוצים וצריכים ואוהבים משהו. וזה בסדר, יש דברים בעולם שלא אמורים להימדד. געגוע, לעומת זאת, הוא רגש ברור הרבה יותר. לפי מידת הגעגוע אנחנו יכולים לדעת עד כמה אהבנו את מי שנעלם לנו. אתה בר מזל, מיכאל. אתה חווה געגוע כשעוד יש לך סיכוי להחזיר לעצמך את האהבה. רוב האנשים מגיעים לגעגוע רק כשמאוחר מידי. ואתה, אתה יכול להסתכל מעמקי הבור שאתה נמצא בו עכשיו ולהבין כמה גבוה תוכל להגיע אם רק תיתן לעצמך סיכוי. כל זמן שהיא לא מתה, מיכאל, אתה יכול לגלות מחדש איך לאהוב אותה ולהיות נאהב על ידה. "מאוחר מידי" זה ביטוי שקשור לארועים מסוג אחר. בשביל רוב האנשים זו רק הוכחה, הוכחה מאוחרת מידי, שהם אהבו באמת. אתה יכול לרתום את זה. בהחלט לא מאוחר מידי בשבילכם, מיכאל.
{ מתוך הספר "מצרפי המקרים" }
9.3
 
"
הלב שלך אינו נמדד על פי כמה אתה אוהב; אלא על פי כמה אחרים אוהבים אותך.
{ מתוך הספר "הקוסם מארץ עוץ", מפי הדמות 'הקוסם' }
8.2
 
"
אין באהבה אלמנט של עימות. אהבה אינה גוררת אובדן של אנרגיה. אובדן האנרגיה נמצא בשובל הנגרר אחרי האהבה, בכל מה שמסביב - קנאה, חמדנות, חשדנות, פקפוק, פחד מאיבוד האהבה, הצורך המתמיד בהרגעה ובביטחון. ודאי ניתן לקיים מערכת יחסים עם אדם שאתה אוהב בלי חלום הבלהות שבדרך כלל כרוך באהבה. אין ספק שזה אפשרי.
8.8
 
"
לאהוב אחד את השני. הלקח האחרון שאני לוקח מן ההיסטוריה דומה לזה של ישו. אולי תחשבו שזה קיטשי מדי, אבל פשוט נסו את זה. אהבה היא הדבר המעשי ביותר בעולם. אם תיקחו גישה אוהבת כלפי כל מי שתפגשו, בסופו של דבר תסתדרו בחיים.
8.3
 
"
אנו נולדים לבד, חיים לבד ומתים לבד. רק באמצעות אהבה וחברות מסוגלים אנו ליצור לעצמנו את האשליה שאנחנו לא לבד.
9.4