- מציג ציטוטים 1 - 10 מתוך 94 בקטגוריית ספרים
» סדר רשימה לפי:
"
העברתי יותר זמן בין מוזות לכודות בכרכים ישנים מאשר בחברת נערות בשר ודם.
{ מתוך הספר "צלה של הרוח" }
8
 
"
ספריה טובה לעולם לא תהיה מסודרת מדי, או מאובקת מדי, כי בכל רגע נתון יימצא בה מישהו, מוריד ספרים מן המדפים ונשאר לקרוא עמוק אל תוך הלילה.
{ מתוך הספר "חזרת: אמיתות מרות אך בלתי-נמנעות" }
8.3
 
"
כשהיה העורך של מגזין Galaxy, הגדרת העבודה של פרדריך פול למדע בדיוני הייתה לדבריו - סיפור שהוא יכול היה לפרסם, מבלי שיותר מדי קוראים יבטלו את המנוי שלהם.
7.6
 
"
ישנה רק הגדרה אחד למדע בדיוני הנראית סבירה: מדע בדיוני הוא כל מה שרואה אור בתור מדע בדיוני.1
7.3
 
"
להגדיר מהו מדע בדיוני זה קשה כמעט, אם כי לא פופולארי, כמו להגדיר מהו פורנו... בשני המקרים הבעיה היא היכן למתוח את הקו.
7.8
   
"
תמיד אהבתי לקרוא; קראתי בכל שלב בחיי ואף פעם לא הייתה בחיי תקופה שבה הקריאה לא העניקה לי את האושר הגדול מכל. ובכל זאת, איני יכולה להעמיד פנים שחווית הקריאה בשנות בגרותי משתווה לחוויה העצומה שהייתה לקריאה על נפשי בילדותי. אני עדיין מאמינה בסיפורים. אני עדיין שוכחת את עצמי כשאני שוקעת בקריאת ספר טוב. מבחינתי הספרים הם החשובים מכל; אבל אני לא יכולה לשכוח שהיו זמנים שבהם הספרים היו בנאליים יותר וגם חיוניים יותר. כשהייתי ילדה הספרים היו הכל. לכן יש בי תמיד כמיהה נוסטלגית לאותה הנאה אבודה מהקריאה. אין זו כמיהה שאדם מצפה להגשים. אבל במרוצת התקופה הזאת, במהלך אותם ימים כשקראתי כל היום ועד חצי הלילה, כשמעל השמיכה שלי היו פזורים ספרים ואני ישנתי מתחתיה שינה שחורה וחסרת חלומות שחלפה ביעף, והקצתי כדי לשוב ולקרוא – שבו אליי הנאות הקריאה האבודות. מיס וינטר השיבה לי את האיכויות הבתוליות של הקורא הטירון וכבשה אותי בסיפוריה.
{ מתוך הספר "הסיפור השלושה-עשר", מפי הדמות 'מרגרט' }
9.3
 
"
אם אתה קורא רק את הספרים שאחרים קוראים, תוכל לחשוב רק כפי שהם חושבים.
{ מתוך הספר "יער נורווגי" }
9.5
 
"
העולם נורא, איום, אכזר. חסר רחמים, אפל כמו חלום רע. הוא לא מקום מתאים לחיות בו. הספרים היו המקום היחיד שבו התקיימו רחמים, נחמה, שמחה ואהבה. הספרים אהבו את כל מי שפתח אותם והעניקו בטחון וידידות מבלי לתבוע דבר תמורתם. הספרים אינם נעלמים לעולם - גם לא כשהם זוכים ליחס גרוע. אהבה, אמת, יופי, חוכמה ונחמה לנוכח פני המוות.
{ מתוך הספר "לב של דיו", מפי הדמות 'אלינור' }
8.1
 
"
גם אם אלך בגיא צלמוות, לא אירע רע, כי הסיפור שלי עימדי.
{ מתוך הספר "אישה בורחת מבשורה", מפי הדמות 'אברם' }
8